Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Κατερίνα Καινούργιου: "Είμαι single από τον Οκτώβρη. Δεν μου την έχει πέσει άνδρας που είναι φίλος μου"

Για τα προσωπικά της και την αλλαγή στην εμφάνισή της μίλησε η Κατερίνα Καινούργιου η οποία ήταν καλεσμένη στην εκπομπή "Πρωινό Mou".
 
Η παρουσιάστρια αποκάλυψε πως από τον περασμένο Οκτώβριο είναι single και περνά πολύ καλά. "Είμαι μόνη μου από τον Οκτώβρη. Μου αρέσει πάρα πολύ και το απολαμβάνω. Ίσως γιατί έχω αρκετούς φίλους άντρες και καλούς φίλους. Όταν μια γυναίκα και ένας άντρας είναι φίλοι, δεν υπάρχει το ερωτικό. Είναι αυτό και τέρμα. Είναι ανάλογα και τι δικαιώματα δίνεις κάθε φορά. Φαίνεται ποιον βλέπω ερωτικά και ποιον φιλικά. Δεν μου την έχει πέσει κανένας άντρας που θεωρώ φίλο μου", εξήγησε.

Στο θέμα της οικογένειάς, η ίδια δήλωσε πως δεν είναι ακόμα ώριμη για μπει σε αυτή τη διαδικασία. "Θεωρώ πως αυτός είναι και σκοπός ζωής για μια γυναίκα. Για άλλες είναι η καριέρα τους και τίποτα άλλο, ενώ για εμένα είναι σκοπός να δημιουργήσω τη δική μου οικογένεια, να βρω τον άνθρωπο μου και να κάνω παιδιά. Θεωρώ ότι δεν είμαι ώριμη ακόμη να μπω σε αυτή τη διαδικασία. Πρέπει να είσαι ώριμος, ανεξάρτητος και οικονομικά. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο θέμα ηλικίας, όσο να είσαι έτοιμος και να έχεις βρει τον κατάλληλο άνθρωπο".

 

"Φαίνεται ποιον βλέπω ερωτικά και ποιον φιλικά. Δεν μου την έχει πέσει κανένας άντρας που θεωρώ φίλο μου"

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, η Κατερίνα μίλησε και για την αλλαγή που έχει κάνει στο μακιγιάζ της. "Όσο μεγαλώνω, προσπαθώ και μειώνω το μακιγιάζ, γιατί καταλαβαίνω πως το έντονο και βαρύ μακιγιάζ μεγαλώνει τη γυναίκα. Έχω κάνει, πάντως, υπερβολικά μακιγιάζ με τα οποία διαφωνώ κάθετα", είπε.
Τέλος, η παρουσιάστρια μίλησε και για τη φιλία της με τον Νίκο Βέρτη. "Ο Νίκος Βέρτης είναι πολύ όμορφος. Μου αρέσει, είναι μεγάλη μου αδυναμία. Κάνουμε και παρέα, τον εκτιμώ και πάω συχνά και τον ακούω. Δεν υπάρχει φλερτ. Πολλές φορές πια το λέμε και μεταξύ σοβαρού και αστείου στην εκπομπή. Δεν πάει να πει πως με όποιον σου αρέσει θα κάνεις και κάτι", κατέληξε.

"Όσο μεγαλώνω, προσπαθώ και μειώνω το μακιγιάζ, γιατί καταλαβαίνω πως το έντονο και βαρύ μακιγιάζ μεγαλώνει τη γυναίκα"

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ